четвъртък, 10 юни 2010 г.

динамичен ден

Днес е един динамичен ден.
Имам много задачи, които зависят само от мен и други, които не зависят. Но засега се справям.
А хубавото е, че и днес храненето ми е както трябва, без "издънки". И чувствам тооолкова много енергия. И ще я оползотворя! Със сигурност. Има още време от днешния ден. Продължавам с плановете.

А пък ми е хубаво да си се похваля тук. Сякаш се усилва мотивацията ми да вървя по пътя, който избрах за себе си. По пътя, който вярвам, че ме води към целта!

Как само искам и аз да протегна като тази писана. И някой /но точно някой/ да ме погали така, че да усетя тръпки. После ще се сгуша в този някой и така силно искам той да усети всичката палитра на чувствата ми, че никога да не се съмнява в тях. Искам да ми повярва, че когато имам цел, че когато е той до мен, за мен няма нищо невъзможно! Нека повярва в невъзможното! Ще му го докажа!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар