вторник, 12 април 2011 г.

на 57 !?!

Възможно ли е?!
Тук има доста снимки, включително и тази, която е в ляво.
Ако е на 57, което е възможно, виждайки по-отблизо ръцете на дамата, то тя наистина изглежда перфектно.
Не разбирам много от пластични хирургии, но ми се струва, че доста е поработено. Ако греша, нека бъде извинено невежествето ми и тогава поклон пред положените усилия. Защото ей, така от нищо не става.

А аз как ли ще съм на 57?
Е, не е много времето ;) Само някакви си тринадесет години.
Едно знам, ще съм здрава!
И няма да съм блондинка ;)
.

1 коментар:

  1. Възможно е :) Малко лифтинг, ботокс и липосукция при необходимост в комбинация с козметични масажи на лице и тяло:)Това е формулата за красиво тяло,която е временна:)Между другото, тази дама от поста ти не изглежда чак толкова добре,но ако наистина е на 57г.,браво, с уточнението, че ефекта е краткотраен!За да изглеждаш добре на 57, не е нужно да прибягваш към изброените по-горе методи в пластичната хирургия, само трябва да се придържаш към някои елементарни правила- никотин, алкохол,газирани напитки, високо калорични храни - никога; Фитнес програма, масажи, плуване (ако можеш), диетични храни, но не и лишаване от храна!

    ОтговорИзтриване