събота, 16 април 2011 г.

мини отчет

Защо пък да не направя един мини отчет.
От неделя вечерта до тази събота сутрин са  пет дена. За тези пет дена най-важното е, че не допуснах нито едно отклонение от хранителния режим, който съм си избрала. И резултатите са очаквани и неоспорими.
В ранни зори кантара ми показа минус килограм и триста! Метърът също е доста благосклонен с намаления на различните критични места с по един до два сантиметра.
Да, доволна съм. Резултатът е основно от начина на хранене. Имам и физически усилия приложени през седмицата, но не бих казала, че са прекалени или много. По-скоро са нормални, за един добър тонус. Има какво да се желае в посока на увеличение, но нека всичко е с времето си. Преди време допусках грешка, която мисля, че преодолявам вече. Когато имах мотив и желание, и започвах нещо с добри намерения, опитвах да включа от първия ден всичките си добри намерения. Добре е, но е доста стресиращо. Вече знам, от опит, нещата се случват постепенно. Важното е да има постоянство. Добрите идеи са добре дошли, но една по една, не и на куп.
В този мини отчет ще добавя и една самопохвала. Днес устоях на емоциите си. Имах много силен, наистина мноооого силен емоционален срив. И устоях да не награбя шоколада. :) Сигурно е за усмивка, а може би и да е смешно, но за мен си е победа. Важна при това. Случвало се е и друг път, но паметта е избирателна и често забравя. В труден момент ме предава. Искам вече да е по-услужлива ;)
Сега заслужено, след уморителен ден, ще се отдам в прегръдките на Сънчо...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар