четвъртък, 14 април 2011 г.

пролетна умора

Понякога е удобно да се оправдавам с пролетната умора.
Опитвам се пак да вляза в ритъм. Онзи ритъм, в който се чувствам комфортно. Знам го, помня усещането за лекота и подреденост. Защо, обаче не успявам да си намеря волята. Може би защото се разпилявам и хаосът ми харесва понякога.
Aquawoman  споделя своите резултати и това мотивира. Наред с всичките други мотиви, които имам, вече имам и реален пример за успех.
Сигурно и моят етап на сериозност вече настъпва.
Искам да се похваля, че от няколко дена /нека не ги уточнявам сега колко ;), важното е, че са няколко/ се придържам към избран хранителен режим и започвам да усещам и дори да отчитам резултати. Започнах да си припомням хубавите навици, които са ми помагали в такива моменти, които ме карат да се чувствам добре.
Днес си мисля, че пролетната умора е вече зад гърба ми. Позитивно е ;)
Истината е, че последните дни се чувствам с доста енергия. Макар, край мен да царува гореспоменатия хаос, успявам в делата си. Дали са му преброени дните ;)
Днес подредих деня си, както ми харесва. Заделих си "мое" време. Ще направя нещо ново. До сега, упражненията от мини-йога комплекса ми, правех на отворен прозорец със звуците и шума, които влизат от там. Днес ще го направя пак на отворен прозорец, но с една чудесна музика за релакс, която снощи си открих. Ако опита е успешен, в което не се съмнявам, ще споделя и откритието си :)
Все още денят е в началото си, предстои пред мен. Отивам да си взема всичко от него...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар