вторник, 19 юли 2011 г.

среднощни оправдания

Малко мързеливи са ми дните, откъм движение. Движение, когато се разбира спорт.
Но пък друго движение... в къщи, в градината... в изобилие. И все гледам да е в по-хладните части на денонощието. А после жегата така ме изтощава.
Това са дните от лятото, които не харесвам. И изобщо не ми е до никакъв по-сериозен спорт.
 Разбира се има някои неща, които не пропускам. Това са тибетските упражнения сутрин. Освен тях, два-три пъти десет-петнадесет минутки упражнения с йогийските елементи. Това ме пораздвижва и ми дава доста тонус и енергия в иначе, изтощителния ден.
В мързеливия следобед, прекаран предимно в хоризонтално положение в леглото, в хладната спалня, се опитвам да чета. И това не ми се отдава лесно, но вярвам, че или скоро ще свършат тези горещини, или аз ще свикна с тях ;)
Навън се разхлажда и съм тук в опит да си посъбера мислите :)
Време е за почивка и за планове за новия ден, който съвсем скоро ще е тук ;)

.

1 коментар:

  1. И аз преди не харесвах лятото... Сигурно е било заради това, че се чувствах некомфортно на фона на излишните ми 30 килограма. Сега е различно. На всеки процес гледам положително. Жеги, горещини, обилно потене... това е най-добрият път за детоксификация на организма... Не бягам от това, дори му се наслаждавам и се благодарям, че природата помага на тялото ми...
    Лято е... горещо, красиво, знойно, ухайно... След него ще сме по-умни и по-слаби... по-заредени и още по-вярващи...

    ОтговорИзтриване