вторник, 21 август 2012 г.

обичам своите гениталии


Наслаждавам се на сексуалността си. Тя е нормална, естествена и съвършена за мен. Моите полови органи са хубави, нормални, най-подходящите за тялото ми. Аз съм достатъчно добра и красива точно каквато съм, тъкмо тук и сега. Ценя удоволствието, което ми дава моето тяло. За мен е безопасно да се наслаждавам на тялото си. Избирам мислите, които ми позволяват да обичам и ценя своите прекрасни гениталии!
Когато медитирам, непременно изпращам любов към всяка част на тялото си, особено към цялата репродуктивна система. Благодаря на тези органи, че ми служат толкова добре. Казвам им, че ще правя всичко, което е по силите ми, за да ги поддържам здрави. Развивам изпълнена с любов връзка с тази част от моето тяло. Ако уважавам тялото си, знам, че с това ще укрепя тези органи. Питам матката или яйчниците какво искат от мен. Заедно планираме моята менопауза като обикновен преходен период – когато органите ми и емоциите ми ще са добре. Любовта лекува и обичта към тялото ми помага да създам неговото благополучие.
Избирам мислите, които ми позволяват да обичам и да ценя своите прекрасни гениталии!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар