сряда, 8 август 2012 г.

обичам сърцето си


Моето сърце с обич носи удоволствие по цялото ми тяло, хранейки клетките ми. Сега в мен свободно се движат свежи идеи. Аз съм въплъщение на радостта от живота – изявяваща се и възприемаща. В момента избирам мисли, създаващи едно винаги изпълнено с радост настояще. Излъчвам любов във всички посоки и целият ми живот е радост.
Веднъж на ден сядам спокойно и полагам ръка на сърцето си. Изпращам му любов, позволявам си да почувствам любовта, която сърцето ми храни към мен. То бие за мен отпреди раждането ми и ще работи за мен толкова дълго, колкото реша да живея. Вглеждам се в сърцето си и търся дали там не се таят някакви горчивини и обиди. Полека ги отминавам с прошка и разбиране. Чувствам как сърцето ми се отпуска и се успокоява. Моето сърце е любов, а кръвта във вените ми е радост. Сега сърцето ми с любов изпомпва радост към цялото ми тяло. Всичко е добре и аз съм в безопасност. Обичам със сърцето си.
Аз обичам и ценя своето прекрасно сърце!
Луиз Хей

Няма коментари:

Публикуване на коментар