вторник, 30 октомври 2012 г.

третия ден

Вече е третия ден...
Чувствам се добре. Дори доста добре. До тук нямах никакви проблеми. Десетте грама английска сол, с която се започват дните, не ми създава проблеми. Разбира се по-удобно е предиобедните часове на деня да съм си в къщи. Но това не е проблем за мен. Всъщност необходими са само около 3 часа, след които е абсолютно безпроблемно да се излиза.
Усещането е за лекота и чистота. И едно неприятно усещане за студ, което е преодолимо с топъл чай, по-топла дреха, допълнителна завивка... И абсолютно никакво желание за храна. Е, някои мисли за вкусни вегетариански ястия ми се появиха, но успях да ги поотложа за след ден - два. А, да... не поглеждам и кулинарните блогове, но ще си наваксам после ;)
Утре ще е важен ден. Захранването. Не е сложно. Сутринта се хапва плод - приготвила съм си грейпфрут. Може и на сок. Около десет часа се хапват 2-3 супени лъжици овесени ядки накиснати в топла вода. Добавката е от стафиди и е по желание. Мисля да я пропусна /добавката/. За обед трябва да е нещо картофено или задушен ориз. Аз си мисля за едни картофи, сварени на пара с много пресен магданоз, който си подготвих в сандъче за зимата. Вече е пораснал и трябва да се ореже за първи път. За салата - прясно зеле с моркови... обичам тази салата :) Вечерята  трябва да е по-белтъчна - с добавка на сирене или извара.
Това за утре :)
За днес - започнах си соковете. Вчера, като излизах, си носех сок в шишенца като вода. Оказа се много удобно. Така през целия ден редовно си отпивах и ми беше добре. Приготвих си и за днес. Първото ми излизане ще е към единадесет. Това, което правя по никакъв начин не пречи  на ежедневните ми занимания и задачи. Дори имам повече енергия ;)
Хайде... по задачите...
Успешен ден!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар