петък, 22 март 2013 г.

подготовка

Наближава мартенското пълнолуние.
С него идва и мартенския детокс.
Реших да го направя четири дни като започна от неделя. Така денят на пълната луна - сряда ще ми бъде четвъртия ден от детокса. В четвъртък ще е ден за захранване и в петък ще пътувам както е планирано.
И този месец ще е детокс - класика с цитрусови сокове. Добре ми се отразяват тези дни. Съвсем поносими са, без никакви трудности от каквото и да е естество.
Ще ми бъде шести пореден детокс. Началото поставих през октомври. Смятам, че е разумно след него да направя нещо като почивка от тази схема на детоксикации. Ще опитам други начини, които естествено ще споделям тук.
В търсене съм. Все още търся моя си метод, моите си методи. Пътят ми е ясен, напред и нагоре е към целите ми. Но все още си има своите завойчета, усойни места, стръмни и трудни участъци.
Знам, сигурна съм, че там напред ще е по-равен пътя ми...
И много по-слънчев.

Няма коментари:

Публикуване на коментар