сряда, 30 април 2014 г.

тук съм

Тук съм, тук съм...
И всичко си е по план :)
Вече изминаха точно десет дни в изпълнение на новия ми план. Много съм доволна и даже мъничко горда със себе си, защото всичко си изпълнявам и ми е лесно, и много приятно.
Освен, че хранителният ми план е нов за мен и с който свикнах да се организирам много бързо, забелязвам, въпреки мрачното и дъждовно време, много енергия в себе си. Това ми позволява да върша повече работа в дните си. В следствие и удовлетворението ми от дните ми е по-голямо, а оттам и настроението ми е приповдигнато...
Значи, с думи по-малко - чувствам се чудесно!
От вчера си слагам колани на всички панталони /добре, де... само два са ми до сега/ защото вече има реална, ама наистина реална, опасност да ги загубя ;) ;) :) :) Толкова е приятно това усещанеееее :)
Има един интересен и вълнуващ момент при храненето ми. Приготвям си храната с минимална обработка и това ми носи нови вкусови усещания. Усещания за истински вкус на обикновените продукти.
Имам си отчетен лист за всяка седмица, за всеки ден. След първата седмица забелязах интересни неща.
Почти успявам да си лягам навреме, според това, което аз си определих за нормално време. Оказа се, че сънят ми е недостатъчен. Най-често с продължителност около шест и половина - седем часа. Все си мислех, че е повече. Оказа се, че си имам достатъчно време в леглото, но не и сън - поне по час будуване... Трябва да се промени нещо... И ще се промени :)
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар