неделя, 6 април 2014 г.

в април

Април е тук. Цветен и зелен. С идеи, планове и действия.
Истината е, че и идеите, и плановете са си ясни и не са се променили. Може би действията можеше и да са повече, но... не е време за оправдания. И ползи няма от оправданията. Така се е случило, сигурно защото е трябвало... Най-лесно е да обвиня пролетната умора, ама като не е тя.
И все пак истината е, че в дните, в които не наминавах насам си намирах време и за движение. Опитвах да намеря време за достатъчно релакс. Смяната на часовника ми пообърка вечерите. Надявам се скоро пак да си ги подредя. Което предполага отново по-ранното ставане да се завърне сред навиците ми.
Април е месец на зелениите от градината. Истинските. Започнах по-често да ги прилагам в менюто си. Сигурна съм, че избора на качествена храна е едно от най-важните стъпала към здравето.
От три месеца не бях ходила на масаж и още нещо. Днес бях... Почувствах се като нова, а сега искам да спя... От десетина дена ще спя без аларма за събуждане.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар