неделя, 13 април 2014 г.

след неделята

Динамичен ден се случи. Въпреки малкото време за нощен сън, днес съм бодра и ентусиазирана за какво ли не.
Денят завърши с разходка с бърз ход за час и половина. Току-що изпих си чай за лека нощ.
Днес беше времето за първия ден на тридневния детокс по пълнолуние. Но не беше моя ден. Това си мислех преди малко.
От есента до сега съм направила шест поредни детокса по всички правила и съм ги очаквала с дни напред. Истината е, че този месец въпреки, че няколко пъти казах, че идва време, не ми се случи да направя нещо за подготовката.
Днес беше Цветница... Хубав пролетен празник. Но не това е причината, за да не започна. Така се случи, че не започнах. Минаваха ми мисли да го направя двудневен детокс. Миналия ден си мислих, че в неделя, т.е. днес ще мина през магазина да си купя плодове. Хубаво... минах през магазина, но купих мляко и някои други неща. Изобщо се не сетих за цитруси, въпреки, че минах край тях... Сега обмислям да е еднодневен детокс. За съжаление не усещам някакъв ентусиазъм в себе си. Ще видим какво ще се случи.
Не искам и няма да се самообвинявам. Каквото трябва, то ще е... Не искам със стара слава да се фукам, ама шест поредни детокса са си шест поредни детокса. Все полза имам си от тях.
Затова... каквото, такова...  Наистина не знам какво ще стане.
Събрала съм си позитивните мисли и искам си ги винаги да са с мен. Сега, макар и леко поокъсняла за срещата със Сънчо, ще се отправя към завършване на този ден. А утре...
Утре ще е нов прекрасен ден, с динамика и ентусиазъм за дела полезни. Седмицата и тя е нова ;) И ще е различна от другите ми седмици, но ще се справя с предизвикателствата й различни и необичайни.
Толкова за днес.
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар