неделя, 13 април 2014 г.

за мигрената и още нещо

Да, мина времето... в най-ужасното и дълго главоболие... тип мигрена...
Не искам да мисля за него. Държа ме повече от двадесет и четири часа. За пръв път толкова дълго :(
Тъкмо се почувствах жива и нова след ужасния четвъртък и тази вечер, преди няколко часа... пак начало. Със същата, уж невинна болка в ляво... Реших, че няма да понеса два кошмара в една седмица и проявих слабост или разум /не съм сигурна какво е/ и си взех единственото хапче, което някога ми е помагало при главоболие в последните няколко години, при много редките ми опити да се спася от болка по мързеливия начин след всякакви алтернативни опити. А те, опитите в повечето случаи са успешни, но... понякога... За съжаление причината не е една и да си има изпитан алгоритъм за справяне с болка.
По-важното е, че тази вечер хапчето подейства, но... кофеина в него ме държи кукуряк до никое време. Поне си послушах музика, почетох, поработих, че и пописах ;)
Дали скоро ще се спи?... А дано...
Миналата седмица си видях една билка в градината, която си пренесох и засях, за да ми е под ръка. Развива се чудесно. А вчера ми попадна пак статия за нея. Сетих се, че миналото лято за няколко месеца си правех редовно чай от нея. Царичето се нарича и женска билка... Има чудесно действие върху женския организъм в преходни периоди. След като главоболието ми спря си направих чай от цариче. Сега си го допивам и мисля пак да влезе редовно в дните  ми поне за два-три месеца. Само полза може да имам от него. Както и имах, разбира се.
Ей, това с опита е голяма работа ;) Да си чета и да си зная е едно, ама когато нещото е и изпробвано. Какво повече да търся :)  Разбира се, че за да има опит преди това трябва и четене и знание.
Хайде, аз да опитам да примамя Сънчо в леглото с мен ;)
Спокойна нощ...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар