неделя, 25 май 2014 г.

за седмичния отчет

Получава се така, че пак съм тук за седмичния ми отчет.
Тази седмица имаше разни вълнения и емоции, но от утре ще си вляза в график и с движението, че през изминалите дни се случи да го поизоставя. Е, то... не, че съм лежала, а може би и домакинския фитнес да е по-натоварващо...  
Забелязвам, че все по-често ми се ядат храните с минимална обработка и състав. В първата седмица от Началото, се опитвах  /мисля, че несъзнателно/ да си правя храната да ми изглежда близка до това, което е била. А сега предпочитам краставицата да е само със сол и изобщо не искам рязане като за салата, да не говоря, че и зехтин не ми се поглежда. Елдата ми харесва дори без сол. Изварата все по-често си я хапвам без подправяне. Предполагам, че това е естествен "страничен" ефект от усещането на истинския вкус на храните.
Тия дни ми се наложи доста да кулинарствам в кухнята. Беше ми приятно. Нито за един миг не ми мина през ума да опитвам каквото и да е. Много съм горда... /май е точно това - горда/... със себе си. Аз мога! Всеки ден си го доказвам и мисля, че вече си  вярвам... имам си доверие...
Доверие... Дълга тема, а точно сега ми е... леко сънено, та по-добре е да намеря по-скоро Сънчо ;)
Мисля, че това пътешествие е много полезно за мен. Едно пътуване към мен... в мен... Сега сякаш се запознавам със себе си :)
Хубаво е... Пет седмици от Началото, което вече ми носи промени, удовлетворение, резултати... и много усмивки ;)
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар