събота, 18 юни 2011 г.

ранобудна

Събота, сутрин...
Станах в седем часа. Часът не е необичаен. Необичайното е, че в сутрешната хорска тишина се насладих на природните звуци, които ме изпълниха с невероятна тишина и пълнота.
Йога ме изпълни с енергия и равновесие. След това бе ред на обичайния комплекс от тибетските ритуали. Отдавна не бях усещала в себе си мир и хармония както сега. Днешното утро се различаваше от другите само по едно нещо. Опитах нов комплекс от упражнения с йогийска насоченост. Много леки, наглед дори незначителни. Отдавна разбрах, че във вековната мъдрост няма нищо незначително. А най-важните и ценни неща обикновено са най-лесни и прости. Така усетих и днешните упражнения. Но по-важното е, че и сега се чувствам така - спокойна и в хармония.
Денят е към своя край. Беше ден изпълнен с много и най-различни задачи. Предимно домакински и градински, които върших с усмивка. Може да се каже, че почти не съм сядала. И все още съм изпълнена с енергия. 
Вероятно не са само споменатите неща с дял в сегашното ми състояние.   Имам позитивни и зареждащи настроения.
Слънцето се е ориентирало към залез... Имам още идеи за хубава вечер. Ще имам още свое време, в което вече съм решила какво да експериментирам.
Днес е ден за експерименти... Успешен при това ;)
Продължавам...
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар