четвъртък, 23 юни 2011 г.

резултати


Когато съм мотивирана всичко ми е лесно.
Когато чувствам подкрепата на важен за мен човек всичко е много лесно.
Когато усещам подкрепата дори на непознат човек, който по неслучайните случайности споделя моите настроения - тогава също е лесно.
Когато виждам резултати е още по-лесно.
Днес... са изпълнени всичките когато. И всичко, абсолютно всичко е лесно, приятно, усмихнато...
Днес имам резултат! Очакван от дълго време!
Е, за някой може да изглежда незначителен. Равнява се на чаша вода... Но за мен тези 200 грама са от много голямо значение! Защото са със знак минус!! И защото дълго време устоях и не допуснах плюсови значения!
Отчитам и още един резултат. У мен има спокойствие и почти никаква нервност. Не, че преди е имало причина за нервност, но тя беше факт, за който спрях да търся обяснения. А днес... хубаво нещо си е спокойствието. Допускам, че роля имат, и то голяма, заниманията с йогийското дишане, което май вече започвам да правя както трябва.
Та, такива са нещата в днешния ми ден. Утрото изпълнено със сутрешните занимания, които са хубав навик, дреболиите /наглед/ през деня. Чаша зелен чай, после две... стълбищното рамо изкачено няколко /повечко/ пъти... раздвижване за 4-5 минутки на всеки час... И усещането, че всичко, което правя го правя за себе си, за да се чувствам все по-добре...
Това е усещането, че съм на своя си път... пътят към целта!
А сега... дойде ми желание за разходка... по стълбището ;)
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар