сряда, 12 февруари 2014 г.

готова съм

Готова съм за следващите дни.
В събота е пълнолунието, значи е време за детокса по пълнолуние :) Утре е първия ден и си имам подготвени достатъчно плодове за соковете.
Не очаквам изненади. Това са едни спокойни и уравновесени дни за мен.
Дни на лекота и особено усещане за удовлетворение.  Удовлетворение от това, че правя нещо за здравето си.
Знам, че всичко ще бъде наред...
След час и нещо ще се отправя към Сънчо.
Напоследък доста сън ми се събира. Не успявам да ставам рано, въпреки ранното ми лягане. До някъде е добре, но и не съвсем.
Сега, когато вече да си лягам навреме е затвърден навик, трябва да си създам нов полезен навик - по-ранно ставане. Още повече, че денят значително е пораснал и сутрин вече не е тъмница.
От утре...
Лека вечер! :) :) :)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар