сряда, 5 февруари 2014 г.

за течностите

Днес ми се дописа по-рано.
Искам да попиша за течностите. Не за първи път :)
В последно време предпочитам основния прием на течности да е от билкови чайчета. По препоръка на д-р Михайлов всяка сутрин си запарвам лъжичка сминдух, но в половин чашка вода, защото в по-голямо количество ми е невъзможно да го приема.
Със ставането си слагам в каната литър и половина вода да заври. Заливам сминдуха, и още 3-4 големи чаши чай. Д-р Михайлов ми препоръча да пия чай - по негова рецепта в дните около пълнолунието, пиех го така около 3 месеца, а сега след нова година реших да си запарвам всеки ден. Запарвам си и джоджен.
Прочетох в неговите книги за три билки, с които може да се намали апетита. Едната не запомних, защото нямам, но двете са салвия-градински чай и коприва. През лятото си събрах и си имам. И сега от около 2 седмици сутрин си запарвам по около 1ч.л в около 400 мл вода - редувам си ги или според настроението взимам салвия или коприва.
С това се получава литър и половина чай, който изпивам докато се мотам със сутрешни занимания. После през деня си правя по два - три - четири чая, но гледам да ги изпивам по-рано. За мен няма проблем да изпия чай към 19 часа например.
Харесва ми да си правя различни комбинации от билките, които съм си събирала. Имам си и последователи. Едната ми дъщеря си прави чай от единични билки, докато синът ми експериментира и прави страхотни комбинации. Опитвала съм и са... чудесни. Е, нали си е мое гардже.
Днес си подреждах рафта с чайовете и мярнах кутия със зелен чай. Мисля си да започна да пия поне по 1-2 чая и от него. Сигурна съм, че ще ми се отрази добре.
Освен чайовете пия вода - 1 чаша, в която си разтварям 2 грама витамин С /пак по препоръка на д-р Михайлов/. После пък за друго...
И така ми се събират дооста течности.
Ехееее, колко се увлякох...
Преди малко си направих литър чай - различни билки, според настроенията ми днес :)
Ей такива... ежедневни ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар