неделя, 16 февруари 2014 г.

енергия

Енергия е думата за днешния ми ден.
От сутринта, даже станах доста по-рано от обичайното, съм изпълнена с невероятно количество енергия. Резултатът е - много свършена работа.
Днес е денят за захранване след тридневния детокс по пълнолуние.
Сутринта я започнах с чаша топла вода със сок от лимон. После половин литър зелен чай. Към 10 часа си хапнах две малки ябълки. Малки са, защото са си от нашите, а те не са еднакви и големи. След около час, между работата /за нея след малко/ си хапнах 3-3 лъжици овесени ядки с лъжичка мед, които си бях накиснала по-рано. Обядът се случи към 13:30. Хапнах си от приготвената ми от вчера зеленчукова супа - предимно корени и малко зелении. След обед, към 15 часа, си хапнах 2-3 парчета ябълка, но от по-едричките. Вечерята беше претеглена супа и полагащото й се количество извара, за да бъдат и в баланса на Зоната. За късната вечеря, след около десетина минути, ще си хапна кисело  мляко. С това денят ми за захранване е най-идеалния ми ден, от гледна точка на хранене.Захранването ми е по всички препоръки на доктор Михайлов.
Сега към движението. Сутрешното шетане из къщи може и да не броя. След 10 часа до обяда имах фитнес. Фитнес в градината ;)
Сеене на грах и картофи. И изобщо не бяха малко. Не бях и сама, естествено, но все пак... Набрах си и коприва. Още разни задачи напред-назад... В движение съм цял ден. А привечер като ме хвана една муза в кухнята... Колко работа свърших :)
Сега вече и умора се усеща, а ми е и време да си лягам. Защото за утре съм си приготвила много идеи, които ще чакат реализацията си. Ама това... утре :)
Лека нощ!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар