неделя, 25 юли 2010 г.

месечен отчет - юли

Време е. Този месец нямам отчет от кантар - няма го, но пък метърът ми е с мен. Измерих се сутринта.
Ето резултатите:
- талия - минус 6 см.
- ханш - минус 3 см.
- бедра - минус 2 см.
Доволна съм. Е, ако можеше и повечко... да не съм максималист, и така си е добре. Най-важна е посоката. А това е верния път... за мен.
На обед си позволих парче домашен десерт... за награда. Заслужавам си я.
Получих и друга награда. Поздравления за резултата и пожелание да не се отказвам. Никакво отказване... обещала съм!
Продължавам напред. Сега ще прочета в една книжка за едни упражнения. Ще им намеря място в дневния си режим. Режим - звучи строго и подтискащо, но истината е, че всичко е лесно и леко, и определено не усещам задължения, по-скоро всичко е пожелателно. Най-хубавото е, че всичко правя с желание.
Продължавам... след месец ще отчитам и август. А до тогава още много ще уча и науча. Ще го споделям.
.

5 коментара:

  1. Как го правиш това? :) Преди няколко години се подложих на една драстична диета,само по три лъжици мед на ден(сутрин,обед и вечер).Беше трудно само в първите дни,после не усещах глад и така за около 2 м. успях да сваля 27 кг.Бях станал като фиданка,но после,после отново се върнах на същото ниво :( Йо-йо ефекта,но и моето непостоянство си изиграха ролята.Успех,Дива,дано да успееш :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Аполон, едва ли знам всичко как и защо. Но едно разбрах през всичките години, а те не са малко - бързите резултати и драстичните методи не са решение. Имам някои опити, но мисля, че истината за мен е с много лица. Първо - никакъв глад. Има истина в 5 кратното хранене, така не се усеща глад и може да се контролира качеството на храната. Второ - никакви, ама никакви самообвинения при "издънка". Със следващото хранене процеса продължява. Трето - движение - никакви изтощителни истории, полека и постепенно, само колкото е приятно. А то започва и става все по-приятно. Четвърто - мотив... това се оказа най-трудното за мен, но... дадох обещание на един специален човек и... май помага. Или може би по-важното е на човек да му "писне" от тези излишества по тялото и да разбере, че се обича, за да се вземе в ръце.
    Тези - първо, второ... това е според мен.
    Направих този блог в момент, когато започнах поредната си промяна. И някак си при мисълта, че споделям пред други хора, дори двама- трима или петима, съвсем непознати, ме мотивира по някакъв начин. Започнах да споделям и прочетеното от мен. Ако искаш и ти е интересно погледни... това е реалния ми път, няма нищо преувеличено.
    Благодаря ти за пожеланията за успех!
    Желая ти успех и на теб! Ще се радвам да споделяме. мисля, че така е и по-лесно. :)
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  3. Хъх, убиваш ме с този сантиметър :) Не ти ли дотяга пътя към целта? :)))
    И аз катурнах пет кила последния месец, като спрях тестяното и наблегнах на зеленчуците. При мен проблемът не е отслабването, а задържането на теглото. Имам воля дори и да гладувам един-два-три месеца, но започна ли веднъж да се харесвам, тръгвам пак през просото. Ама голяма работа, на кой му пука, важно е да сме здрави ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Пфф, Aquawoman съм, прощавай, че не се логнах :)

    ОтговорИзтриване
  5. Добре дошла, Aquawoman!
    Дотяга...? Знаеш ли, не искам да мисля така. Истината е, че за сега ми е забавно.
    Освен това, на мен проблем ми е отслабването, още повече искам да е завинаги. Моите килограми в излишък са... срам ме е да кажа колко. Един ден ще си призная. :) Вярвам, че е скоро този ден. Неотдавна си направих проста "сметчица" - някакви си, има-няма десетина месеца ще ми стигнат, ако съм постоянна.
    А за харесването... удобно е това оправдание. Да, наистина мисля, че дълго се оправдавах с това. Но сега когато имам един много специален човек, който си ме харесва така, но ми призна, че ще се радва ако съм по-слаба... за да бъда здрава по-дълго, за да ми е леко на мен... и имайки и усещайки неговата подкрепа не искам да се оправдавам повече, искам да се променя... заради себе си... май го заслужавам. :)
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване