понеделник, 19 декември 2011 г.

днес...

Мъгливо беше днес.
И дъждовно.
Тъжно някакво и главоболно.
Въпреки това отчитам си деня - добър.
Денят започнах с пчелен прашецЗакуска, а после за вечеря повторих с половин доза. Предстои ми и половин кофичка кисело мляко с един орех.
Това е за днес. Не усещам глад и не мисля за храна. Не ми е проблем да готвя за другите.
Сутрешно се раздвижих с тибетските упражнения с повторения до двадесет и едно.
Три-четири пъти виброгимнастиката ме поосвежи.
Предиобедно бях на терасата в компанията на кростренажора за 30 минути, осем километра и степента на натовареност отново бе шеста. За сега това се оказва добро натоварване. Но не е и тавана на възможности, а още по-малко на желания. Мога още. И ще!
Не забравям по-голямата доза витамин С и топъл душ след срещата на терасата. Затова нямам мускулна треска, която е... неприятна история.
Днешният отчет е време да приключва, че скоро утре ще е. А утре... пак ще го разкажа ;)

.

2 коментара:

  1. Напоследък не бях чела как вървят нещата при теб, но ми харесва запазените ентусиазъм, умереност, упоритост и напредък... Харесвам хората, които не се отказват. Поздравления!
    При мен нещата са в лек застой, но още три месеца и ще се върна отново към това, което бях започнала.... само още три месеца!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Paradisemou!
    Не мога да се похваля с нещо, кой знае какво. Но да, мотивът ми е с мен :) и ще продължавам.
    На теб желая прекрасни още три месеца на единние :) Много усмивки и до скоро! :) :)

    ОтговорИзтриване