понеделник, 17 септември 2012 г.

в понеделник

Днес мога да се похваля.
Сутринта ми беше... ужасно, но... надвих разни съботиращи мисли и настроения и... днес бе ден за фитнес.
Днешната ми ода е за необходимостта от дружка при такива занимания. Колкото и да се самонавиваме, че сме силни, че можем и сами, че... определено си е друго, когато имаш уговорка с някой. Оказа се, че днес тази уговорка е била от полза и за двете ни /с дружката/.
Има дни и дни. А днешният е мрачен, хладен, вероятно и с други влияния - де магнитни, де слънчеви и кой знае още какви. Но каквито и да са, се оказаха преодолими с мисълта, че имам уговорка. Иначе... всъщност, няма значение какво е иначе :).
И така... денят ми е приличен, започнал по най-добрия начин. Навън сивото небе... но по-важното е, че в мен есените цветове греят.
Учениците вече са на училище...
А за мен...
Сега е момента и да поработя.
Спорен ден!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар