сряда, 12 септември 2012 г.

предесенно

Дааа...
И лятото се изтърколи. Студените утрини навяват есенни мисли. Но есента при мен идва и ме заварва спокойна, мотивирана и дейна.
Доста поизчетох през лятото. Доста мисли и размисли ме спохождаха. Доста решения взех. Доста намерения изпълних. Доста започнах...
Два месеца с по-малко достъп до виртуалния свят и по-близо до земята, до природата...
Сега съм си тук /е, то навсякъде си ми е тук ;)/
И така се случи, че от понеделник стартирах някои свои нови намерения и желания. С една дама, в края на юни, се заговорихме случайно за някои неща и стигнахме до... предложение да ходим заедно на фитнес. Имах само два дена преди отпътуването ми, но ги използвахме най-пълноценно. Фактът е, че от понеделник започнахме. Уговорката е за три ранни сутрини през седмицата. За сега, а вярвам, че и за напред, тези утринни занимания са неочаквано силен енергиен заряд. Дори и биологичния ми часовник се настрои от раз на новия режим. В началото на лятото ставах около шест, шест и малко. После с намаляването на деня се измести до седем, седем без нещо. От понеделник се събуждам преди алармата в шест.
Така... трите ми утрини са решени в двигателен аспект. И другите три също си имат план ;) Нима ще си изоставя доскорошното другарче ;) Без велосипеда за къде съм? Освен движение, той ми носи и най-пълното зареждане от природата. Имам нужда от това.
Нека добавя, че залата за фитнес е с огромни прозорци, пред които има големи липи. Вече са започнали есенното си преобличане. Така, че предстои динамичност във възприятията и от там. И още... никакви коли наоколо :)
Така... Лятото завършва с положителен отчет. Е, не колкото ми се искаше, но все пак е важна посоката. Есента продължава летните добри навици и си създава нови.
Един много положителен навик, който искам да споделя, е ранното лягане и съответно ранно ставане, за което загатнах по напред.Отдавна се стремя към това, не защото е някаква фиксидея, а защото съм дълбоко убедена, че за мен това е полезно. Във времето назад не веднъж съм изпитвала позитивен ефект. Друг е въпросът с продължителността на намеренията и навика ;) Но този път... разбира се, че е различно. За двата месеца имам 2-3 нарушения. Разбира се, че не е проблем това. В живота е съвсем нормално да има и такива ситуации. Но по-важното за мен е, че след такива инциденти се връщам към полезното за мен.
Май през лятото съм станала много бъбрива ;)
Наближава време да прилагам току-що разказания добър навик. Скоро пак ще продължа излиянията си от лятото. Не друго, ама... то... споделя ми се ;) :)
Защото съм сигурна, че научих много и отсях още по-много информация. И защото си имам вече свой опит, с който ми е... комфортно.
До тук съм тази вечер.
Лека нощ! :)

А равнецът на снимката е от Пирин. И е чудесна билка. Друг път за това ;)

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар