вторник, 18 септември 2012 г.

водата, билките, чаят

За кой ли път се убеждавам, колко е полезно да се пие вода.
Във всякакви форми. Чиста и студена или топла. В горещите дни в чаша вода да плува бучка лед... В хладните дни - топъл и ароматен чай от билки събрани през лятото...
Хубаво е, и някак си уютно, да си направя чай от тревички, които сама съм събирала. В това има много положителна емоция. А такива емоции трябват в дните ми.
Понякога се случва да си взема билков чай от магазина. Ами той прилича на другия, със съвсем различно съдържание :(
А билките от моите бурканчета :) ухаят си различно. И докато споделям чаша чай с близките, пак си спомняме онази поляна или онзи баир... Спомени летни се прокрадват, усмихват, понякога и натъжават с безвъзвратността си...
Денят ми днес започва рано, доста рано. Явно се наспах. И ми се доработи, защо да не го направя. Вече изпих две чаши вода. Обичам водата ми да е със стайна температура. А сега отивам да си прецедя чая. Какъв ли е? :) Букет е днес.
А навън е тъмно...
Сама съм в ранното утро...
Чаят ми е слънчев...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар