събота, 22 септември 2012 г.

в събота

Събота е...
Какво ще донесе ще видим. Имам планове за днес, но не всички са зависещи от мен.
Ще се случи съботата...
Това, което само от мен си зависи, са мислите ми. Днес си ги подреждам от позитивни, та по-позитивни.
Тук всички още са спящи. Опитвам се да не се дразня, че си пропиляват деня. Разбира се, че всеки си има своя избор. Аз си избрах да съм от ранобудните. Вече с доста дейности сколасах. Нямам стигане вече ;)
Харесвам си сутрините. Те ми дават моето си време. Време за раздвижване, за добрите ми навици, които възстановявам или сега възпитавам в себе си.
Днес е една хладна сутрин. Трябва да свиквам с това. Ето, сега разбрах какво ми липсва... Чаша топъл чай.
Отивам да си избера ароматен букет от билките, които през лятото си събрах. Букет за топлина, която да усетя с всяка своя клетка.
Харесвам съботните сутрини...
И позитивните си мисли, с които заредих се за днес.

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар