сряда, 14 август 2013 г.

средата на август

Средата на август е вече... Колко бързо минават дните... Повече от десет дена не съм идвала тук.
Едно е сигурното - бяха много пълни дни. С какво ли не.
Най-важното е, че всичките започваха с раздвижване и тибетски ритуали. Оттам нататък вече беше лесно. Всичко ми беше по-лесно. Със сигурност това влияе и на настроенията ми. Харесва ми такова начало за дните ми.
Е, можеше и още нещо да добавя, ама... Ето го класическото оправдание - не стига време. Обаче е истина. Колкото и да са дълги летните дни оказа се, че не са ми достатъчни за всичко.
Но пък има и друго хубаво. Краставиците все още са свежи и са чудесно лятно ядене. С по-малко калории е по-добре ;) Има и изобилие /вече/ от плодове. А аз обичам плодове. Особено тези от градината ;)
И още едно важно нещо за тия дни. Само веднъж останах до късно. Нямаше как... гости ;) Но пък другите вечери... с кокошките си лягам. А тази вечер съм толкова изморена, че сигурно ще ги изпреваря.
Обаче имам много планове. Нека се поизбистрят малко и започвам да действам по тях.
А розата ми е красавица ;) Фотогенична е и на свечеряване ;)
Лека нощ!

.

3 коментара: